یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

۴ بازديد

بي شك يكي از متداول ترين روش هاي كسب درآمد از طريق اينترنت، طراحي سايت فروشگاه اينترنتي است. امروزه در اكثر كشورهاي پيشرفته فروشگاه هاي اينترنتي سهم به مراتب سهم بيشتري از بازار را نسبت به فروشگاه هاي فيزيكي به خود اختصاص داده اند.
خوشبختانه اين كسب و كار هم خيلي زود و به خوبي در كشور عزيزمان ايران رونق پيدا كرد و اكنون خريد بسياري از كالا ها از طريق اينترنت ميسر شده است.
شايد يكي از مهمترين نگراني هاي افرادي كه قصد طراحي سايت فروشگاه اينترنتي را دارند انتخاب نوع و حجم فروشگاه بر اساس كالا و خدمات ارائه دهنده است. انواع مختلف فروشگاه ها و فروشگاه سازها واقعا گيج كننده و موجب سردرگمي كاربران شده است. همين طور بازه قيمتي عجيب فروشگاه ها از نسخه رايگان تا نسخه هاي چند صد ميليون توماني، انتخاب را براي مديران كسب و كارها به يك كابوس بدل كرده است.
شركت طراحي سايت رابين ، با تمركز بر روي موفق ترين فروشگاه هاي داخلي و خارجي، طراحي سايت فروشگاه اينترنتي خود با نام رابين شاپ را طراحي و طي 8 سال فعاليت موفق در اين زمينه آنرا به يكي از كاربردي ترين فروشگاه هاي كشور تبديل كرد. رابين شاپ كه به صورت اختصاصي و توسط برنامه نويسان شركت طراحي و پياده سازي شده است يك فروشگاه كامل اينترنتي را به صورت كاملا بهينه در اختيار مشتري قرار مي دهد. مهمترين مزيت طراحي سايت فروشگاه اينترنتي  بهينه بودن آن براي گوگل و ساير موتورهاي جستجو است. بسياري از فروشگاه هاي طراحي شده بر پايه رابين شاپ در كمتر از 3 ماه در صفحات اول گوگل قابل مشاهده شده و خيلي زود به درآمد زايي رسيده اند.
برخي از امكانات پايه اي كه شركت طراحي سايت در اخحتيار مديران سايت قرار مي دهد را مي توان به صورت زير عنوان كرد:
-    مديريت كامل مشتريان
-    مديريت محصولات
-    مديريت دسته بندي محصولات
-    مديريت پرداخت ها
-    انواع روش هاي پرداخت (آنلاين، دستي، در محل و ...)
-    انواع روش هاي ارسال كالا
-    امكان فروش محصولات ديجيتالي و قابل دانلود
-    مقايسه محصولات
-    مديريت محتوا: ايجاد، حذف و ويرايش صفحات به تعداد نامحدود
-    مديريت فروش فوق العاده
-    امكان ايجاد كد تخفيف
-    فروش عمده و تكي
-    گالري تصوير ويژه هر محصول
-    جستجوي سريع در صفحه اول
-    جستجوي پيشرفته و پيشنهاد دهنده كالا
رابين شاپ تمامي امكانات پايه و اوليه يك طراحي سايت فروشگاه اينترنتي كامل را شامل مي شود ولي شايد بزرگترين مزيت اين نرم افزار اين است كه بر اساس نياز و سليقه كارفرما كاملا سفارشي مي شود. مانند ساير محصولات شركت رابين ، به دليل اختصاصي بودن كدهاي اين نرم افزار، امكان هر نوع تغييري در نوع و امكانات پياده سازي وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.