طراحي وب

طراحي وب سايت

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

طراحي وب

۹ بازديد

طراحي سايت

طراحي سايت از فعاليت هاي اصلي و محوري شركت رابين محسوب مي شود. تمامي فعاليتهاي ديگر شركت بر مبناي طراحي سايت شكل گرفته و در رتبه هاي بعدي قرار مي گيرند. ما طراحي صفحات وب سايت شما را با استفاده از آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا و منطبق بر نوع فعاليت و زمينه كاري خاص شما انجام مي دهيم تا وب سايت شما كه جلوه و نماد موقعيت حرفه اي شركت شما در جهان است جايگاه مناسب خود را در فضاي مجازي كسب نمايد.

 

 

در دنياي تجارت امروز وب سايت از جايگاه ويژه اي برخوردار است.چون مستقيمآ با عمل "فروش" مرتبط شده است. در حقيقت وب سايت و محتواي آن جايگاه فروشنده را گرفته و مراحل مختلف فروش از آغاز تا پايان و حتي خدمات پس از فروش را نيز انجام مي دهد. مهمترين اين ويژگي ها عبارت اند از:

 

اطلاع رساني درباره محصولات و خدمات شركت به مشتريان

 

برشماري منافع، مزايا و امتيازات محصولات يا خدمات شركت

 

ايجاد ارتباط با مشتريان براي پاسخگويي به سئوالات، رفع مشكلات احتمالي، نظر سنجي درباره كيفيت و كميت محصولات و يا خدمات

 

حفظ و ارتقاء ارتباط ايجاد شده با مشتريان براي فروش مجدد و يا توصيه محصولات و خدمات شركت به دوستان، همكاران و آشنايان (تبليغات دهان به دهان) (word of mouth advertising)

 

تبليغات موثر، كم هزينه و مستمر از طريق طراحي سايت

 

نفوذ و گسترش در بازارهاي جديد

 

امكان مقايسه و تطبيق محصولات و خدمات پس از فروش با رقبا

 

 

مراحل طراحي سايت (Web Design)

طراحي وب سايت شامل مراحلي است كه اجراي صحيح هر يك از اين مراحل در پياده سازي و بهره برداري از يك سايت از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد.لذا به بررسي موردي اين مراحل و شناسايي اهميت هر مرحله در پياده سازي يك سايت مي پردازيم:

1- بررسي اهداف شما از داشتن وب سايت
اولين مرحله در طراحي سايت تعيين اهداف و نيازهاي شما از داشتن يك وب سايت است. لذا در قدم اول تعيين و بررسي دقيق اهداف و نيازهاي شما قرار دارد. تمامي فعاليتهاي طراحي گرافيك، طبقه بندي اطلاعات، كد نويسي و پياده سازي اطلاعات بر مبناي اهداف و نيازهاي شما صورت خواهد گرفت. وب سايت طراحي شده براي شما بايد اهداف و نيازهاي خاص شما را برآورده كند.

 

2- طبقه بندي و دسته بندي صحيح اطلاعات
در يك وب سايت طبقه بندي صحيح اطلاعات مي تواند به كاربر اين امكان را بدهد تا در كمترين زمان و با سريع ترين روش به خواسته هاي خود جهت مراجعه به سايت برسد. لذا در اين مرحله كه بر اساس نيازسنجي و تعيين اهداف صورت مي گيرد بايد اطلاعات به نحوي در سايت طبقه بندي شوند كه تمامي نيازها، اهداف و استراتژي هاي تعيين شده را تحت پوشش قرار داده و مخاطبين و مشتريان شما به سهولت بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در آن بيابند.

 

 

 



3- طراحي گرافيك سايت
با طبقه بندي اطلاعات، تيم طراحي گرافيك طرح مورد نظر خود را بر اساس اهداف، نوع فعاليت و نظرات شما پياده سازي مي نمايند. نماي زيباي ظاهري سايت براي جلب توجه هر چه بيشتر بيننده به همراه هماهنگي نوع فعاليت با ساختار و رنگ آميزي طرح سايت از ملزومات اساسي يك وب سايت حرفه اي مي باشد. قرارگيري هدفمند اطلاعات در طرح از موارد ديگري است كه به افزايش بازديد و بهره وري سايت طراحي شده كمك شايان مي نمايد.

 



4- اسلايس سايت و تبديل گرافيك به HTML
در اين مرحله اسلايس كاران گرافيك طراحي شده را به فايل html تبديل و جهت پياده سازي به تيم برنامه نويسي تحويل مي دهند. اسلايس سايت بايد بر اساس استانداردهاي html انجام گيرد.

 

 

 

5- پياده سازي و برنامه نويسي
طراحي سايت شيوه ها و روش هاي متفاوتي دارد كه در اين ميان يافتن بهترين روش و استفاده از آخرين ابزارها و تكنولوژي ها بايد به موازات خواسته ها و نيازهاي وب سايت شما صورت پذيرد. در جهت دستيابي و بكارگيري از بهترين تكنولوژي ها، ابزارها و روش ها براي طراحي سايت مشتريان خود است كه شركت طراحي سايت رابين همواره در حال تحقيق، بررسي و بروزرساني نرم افزارها و تخصصهاي كادر پرسنلي خود مي باشد. مورد مهم ديگر در پياده سازي و برنامه نويسي وب سايت دارا بودن قابليت بروز رساني و تغيير سايت بر اساس نيازهاي آينده شماست.
چرا كه وب سايت بايد قابليت ارتقا ، بروز رساني و بهينه سازي را داشته باشد تا در آينده و به سهولت بتوان از اين امكانات بهره مند شد.

 



6- تست و بارگذاري
پس از اتمام پروژه و برنامه نويسي اوليه وب سايت لازم است كه همانند هر سيستم ديگري سايت تست شود و چهارچوب نهايي آن مشخص شود. در اين مرحله ما ايرادات احتمالي را شناسايي و اقدامات لازم را در جهت رفع آنها انجام مي دهيم.

 

 

 


7- بارگذاري سايت در فضاي نهايي و ورود اطلاعات
پس از طي مراحل بالا، سايت طراحي شده آماده بارگذاري نهايي و ورود اطلاعات است. در سايت هاي دايناميك ودر چهارچوب گرافيك طراحي شده قابليت تغيير اطلاعات سايت را در هر زمان و با خواست خود داريد. ورود اطلاعات در وب سايت هاي طراحي شده توسط رابين وب بسيار ساده است و طي يك دوره آموزشي كوتاه هر يك از پرسنل شركت شما به سهولت قادر به ورود اطلاعات و بروزرساني محتويات وب سايت خواهد بود.

 


8- بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو (SEO)
پس از بارگزاري موفقيت آميز سايت شما در محيط اينترنت، اين موضوع كه سايت در موتورهاي جستجو شناسايي شده و در حين جستجوي كاربران به سهولت و بر مبناي كلمات كليدي متداول در زمينه كاري شما رتبه نخست را كسب نمايد بسيار حائز اهميت است. دسترسي كاربران به سايت معمولآ از طريق اين جستجو ها صورت مي گيرد، لذا علاوه بر رعايت استانداردهاي لازم كه به صورت پيش فرض توسط ما قرار مي گيرد، تيمي كامل جهت ارتقا و پياده سازي تكنيك هاي سئو سايت ، وب سايت شما را در رسيدن به اين هدف مهم ياري مي رسانند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.