جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار مديريت فرآيند كسب و كار

۹ بازديد

نرم افزار BPMS يا همان نرم افزار مديريت فرآيند هاي كسب و كار كه چندين سال است تحت عنوان سيستم نرم افزاري پياده كننده بي پي ام در شركت هاي بزرگ دنيا به كار گرفته مي شود .

مديريت فرآيند كسب و كار و يا نرم افزار مديريت كسب و كار با در نظر گرفتن كليه فعاليت هاي سازمان و بررسي جزء به جزء آنها به تعريف و تعيين فرآيند هاي كاري

سازمان مي پردازد . نرم افزار مديريت فرآيند كسب و كار پس از تعيين فرآيند هاي كاري شروع به برنامه ريزي دقيق و تعيين منابع مورد نياز براي فرآيند مورد نظر مي كند.

سپس با مديريت و نظارت به هنگام بر فرآيندهاي جاري هر فرآيند را تا كسب نتيجه كامل هدايت كرده و اهداف سازمان را بر اساس نياز و برنامه ريزي پيش مي برد .

يك نرم افزار مديريت فرآيند كسب و كار بر روي فرآيند هاي قبلي تعصبي ندارد و هر زمان كه سازمان تصميم به تغيير فرآيند هايش كند BPMS دوباره فرآيندها را تعيين و برنامه ريزي خود را با اساس فرآيند هاي جديد انجام مي دهد .

ويژگي هاي مهم نرم افزار bpms

پشتياني از گردش كارهاي كوتاه مدت و بلند مدت

انعطاف پذير در تعيين مسير گردش و ارجاع گيرندگان مجاز براي اساس قوانين سازمان

امكان برگشت به مرحله قبل در هر زمان

امكان برگشت به شروع كننده در هر زمان

امكان ارجاع وظيفه به ديگران در هر زمان

امكان تفويض انجام وظايف به ديگران در هر گردش كار

امكان ارسال رونوشت

قابل استفاده درمحدوده سازمان و بين سازماني

قابليت اتصال به XML و وب سرويسها

برقراري ارتباط بين نرم افزارهاي موجود در سازمان

سرويس دهنده اي براي تعاملات بين فرآيندي

كنترل خطاها

آغاز خودكار يك گردش كار بعد از وقوع يك رويداد يا در ادامه يك گردش كار ديگر

ايجاد گردش كارهاي موازي و سري

ايجاد زير فرآيند و تعليق فرآيند والد در صورت نياز

امكان مشاهده آخرين وضعيت گردش كارهاي فرزند در گردش كار والد

مشاهده آخرين وضعيت

امكان ارجاع يك وظيفه به يك گروه

امكان ثبت درخواست به نمايندگي از يك گروه

امكان پي گيري زيرفرايندها از طرق فرآيند والد

امكان ثبت توضيحات) پاراف) درتمام وظايف

امكان پيوست يك يا چند فايل در زمان ارجاع

مشاهده تاريخچه گردش

ارسال ايميل براي شخصي كه كار به وي ارجاع مي شود

ارسال ايميل به درخواست دهنده در هر مرحله از پيشرفت درخواستش

امكان پي گيري درخواست از طريق نرم افزار

امكان ارسال درخواست لغو گردش كار، و لغو آن به همراه همه وظايفش در صورت مجاز بودن اين درخواست

امكان شروع مجدد گردش كار در صورت وقوع خطا

امكان انتخاب چندين وظيفه به صورت همزمان و انجام يك فعاليت واحد براي همه آنها

امكان ذخيره به صورت پيشنويس هر وظيفه

امكان مشاهده تمام وقايع مرتبط با هر گردش در هر وظيفه و در فرم اصلي

تنظيم دريافت كنندگان مجاز در هر مرحله بر اساس چارت سازماني موجود يا هر قوانين ديگري

شركت طراحي سايت

۱۳ بازديد

طراحي سايت  

قبل از آغاز به كار طراحي سايت ، لازم است اصول و تكنيك هاي مرتبط با موتورهاي جستجو و دانش روز افزون افزايش ترافيك سايت ( سئو سايت )، در دستور كار قرار گيرد. براي شركت طراحي سايت رابين بسيار مهم است كه ضمن شناسايي رفتار رقباي تجاري مشتريان خود، در قالب آناليز كلمات كليدي مرتبط با تجارت آن ها، اين امكان را فراهم نمايد كه در فرآيند طراحي وب سايت ، مشتريان شركت نرم افزاري رابين بيشترين امكان را در زمينه تسلط بر صفحات اينترنت با توجه به محدوده كلمات كليدي در اختيار داشته باشند.

 

چرا طراحي سايت رابين 

شركت طراحي سايت رابين براي دست يافتن به اين مهم، از تكنيك ها و روش هاي روزآمد و متعددي استفاده مي كند كه هنگام ارائه مشاوره هاي اوليه در اين باره با مشتريان خود رايزني مي نمايد. قدر مسلم اين كه بنياد يك فرآيند طراحي وب سايت بايد از همان ابتدا به صورت كاملا حرفه اي فراهم شود تا بعد از اتمام پروژه ساخت و راه اندازي سايت، برندي كه طرف قرارداد رابين است بتواند از سايت خود به عنوان وسيله اي كارآمد در جهت معرفي خود در دنياي مجازي بهره برداري نمايد. جلب نظر حداكثري مشتريان شركت طراحي وب سايت رابين نسبت به خدمات ما و جلب نظر حداكثري مشتريان ما به برند مورد نظر، از اهداف اصلي كاسپيد است.

 

در فرآيند مشاوره، همان ابتدا توضيح داده مي شود كه داشتن يك وب سايت ضعيف و غير حرفه اي تا چه اندازه مي تواند به جلوه بيروني و وجهه عمومي يك كسب و كار خلل وارد نمايد.

در فرآيند مشاوره، كاركنان و متخصصين شركت طراحي پرتال رابين به مراجعين توضيح ميدهند كه وب سايت هر برندي به منزله شناسنامه و هويت بصري و دروني يك برند و شركت است و بسته به نياز و انتظاراتي كه مشتري دارد، بهترين پيشنهادها و راه حل هاي ممكن به وي ارائه مي شود.

و بعد پروسه انجام كار از يك نظم و الگوي از پيش تعيين شده پيروي مي كند. به اين ترتيب كه كليه امور مربوط به طراحي سايت از برگزاري جلسات اوليه گرفته تا طراحي و نهايي كردن صفحات، از نظر گرافيك و كارآمدي و سپس ورود به مرحله بهره برداري و پشتيباني از سايت، همگي توسط نيروهاي متخصص انجام مي شود. گروه هاي كاري شركت طراحي سايت رابين وب ، ضمن دريافت ايده هاي ذهني مشتريان، پس از طي يك فرآيند روشمند كاري، آن را قالب بهترين سايت اينترنتي ممكن (به فراخور حال هر يك مشتريان)، عملياتي مي كند.

در اين مسير مسائل حرفه اي همچون حفاظت از اطلاعات مشتريان، امنيت وب سايت و حفظ داده هاي ارزشمند مشتريان در سرلوحه كار همكاران ما در شركت طراحي پرتال رابين است. ضمن اينكه در تمام طول راه، ما، همكار و پشتيبان شما باقي خواهيم ماند.

 

مراحل طراحي وب سايت

رابين كليه پروژه‌هاي طراحي سايت خود را در فازهاي اصلي زير پياده سازي مي‌نمايد:

  • امكان سنجي نياز مخاطبان وب سايت و بررسي رقباي داخلي و خارجي
  • درآوردن نقشه سايت يا لايوت اوليه از امكانات سايت
  • طراحي قالب گرافيكي سايت
  • تهيه لايوت براي صفحات داخلي و شبيه سازي آن با استفاده از نرم افزار
  • طراحي گرافيكي كليه زير صفحات اصلي سايت
  • HTML صفحات سايت بر اساس آخرين متدهاي روز
  • تحليل و پياده سازي بانكهاي اطلاعاتي
  • برنامه نويسي اختصاصي سايت بر اساس نياز مشتري
  • آزمايش وب سايت و رفع باگ ها و نقايص احتمالي
  • بارگزاري نسخه آزمايشي وب سايت تا تاييد مشتري
  • نصب پكيج هاي آماري، نصب نقشه سايت XML، نصب Robot
  • آناليز كلمات كليدي
  • بررسي آمارها پس از بارگزاري، جهت رسيدن به بهترين نتيجه
  • پشتيباني وب سايت در دوره گارانتي

 

 

طراحي سايت فروشگاه خودرو

۹ بازديد

طراحي سايت خودرو مخصوصا در حوزه خريد و فروش آن, مستلزم داشتن يك تيم حرفه اي چه در زمينه طراحي و پياده سازي و توسعه آن و چه در زمينه وارد نمودن اطلاعات در اين وب سايت ميباشد. در ابتدا بايد براي طراحي اين وب سايت نقشه و پلني داشت تا در نهايت كاربران به سايت شما اعتماد نموده و اقدام به خريد حودرو نمايند. در اين راستا يكي از مهمترين موارد پياده سازي در اين وب سايت نمايش 3D خودرو از تمامي زوايا ميباشد. اين ميتواند در جهت جلب نظر بازديد كنندگان در وب سايت شما نقش بسيار خوب و پر رنگي را داشته باشد.

آيتم هايي كه در طراحي و پياده سازي چنين وب سايت هايي ميتواند تاثير گذار باشند عبارتند از:
طراحي سايت خريد خودرو
– طراحي سايت معاوضه خودرو
– طراحي سايت نمايشگاه خودرو
– طراحي سايت فروش خودرو
طراحي سايت فروشگاه خودرو
– طراحي سايت ثبت مراكز خدمات
– طراحي سايت اطلاعات فني
– طراحي سايت قيمت خودرو صفر

و بسياري از موضاعات ديگر كه در طراحي وب سايت خودتان ميتوانيد داشته باشيد فعاليت نماييد.

مطمئنا  وب سايت هاي خريد و فروش خودرو به صورت آنلاين شما به دليل موارد بهينه سازي در گوگل بازديد كنندگان بسيار زيادي پيدا خواهد نمود و طبيعتا بسياري از شركتها خصوصي و دولتي در صدد خواهند بود تا در وب سايت شما تبليغات گسترده اي را انجام دهند و اين مورد تنها ميتواند سود سرشاري را نصيب شما گرداند

 

 

مراحل طراحي سايت

۱۲ بازديد

طراحي وب سايت نيز مانند ديگر چيز ها مراحل مخصوص خود را داريد، در اين مقاله كه توسط واحد فني شركت طراحي سايت رابين وب  منشتر مي شود قصد آموزش اين مراحل را به شما خوانندگان عزيز را داريم.

به مراحل ايجاد و ساخت وب سايت از ابتدا تا انتها طراحي سايت مي گويند. يك طراح وب سايت براي طراحي وب سايت نياز به آشنايي با تمام مراحل ايجاد يك وب سايت دارد. مراحل كلي طراحي وب سايت شمال مراحل زير مي شود:

ايجاد Sketch

شخص و يا شركت طراحي وب سايت در ابتدا تصويري از وب سايت مورد نظر شما را در يك برگه با استفاده از خودكار و قلم تصوير ابتدايي وب سايت شما را مي كشد.

طراحي گرافيكي وب سايت

مرحله بعدي طراحي سايت ، طراحي گرافيكي وب سايت شما به صورت گرافيكي درون نرم افزار هايي قبيل كورل و فتوشاپ است.

كدنويسي UI

در اين مرحله واحد UI (رابط كاري) فايل گرافيكي طراحي شده توسط واحد گرافيك را به كدهاي HTML و CSS تبديل مي كنند.

برنامه نويسي و دايناميك سازي

در اين مرحله كه به نوعي مهمترين مرحله ي طراحي سايت به شمار مي رود وب سايت استاتيك به وب سايت دايناميك تبديل مي شود كه به يك سيستم مديريت محتوا وصل مي شود.

تست، ارائه و پشتيباني طراحي وب سايت

و اما اين مرحله كه اخرين مرحله طراحي وبسايت به شمار مي رود، وب سايت طراحي شده شما توسط واحد پشتيباني تست مي شود و پس از سالم بودن آن تحويل كارفرما مي گردد.

 

 

طراحي سايت حرفه اي

۱۰ بازديد

طراحي سايت حرفه اي كلمه ايست كه شركت ها براي جذب مشتري به كار مي برند ولي آيا طراحي سايت حرفه اي به اين سادگي است ؟ آيا شركت هايي كه ادعا مي كنند در طراحي سايت خود از حرفه اي ترين ابزارها و تكنولوژي ها به همراه حرفه اي ترين اشخاص در اين زمينه استفاده مي كنند ، آيا واقعا چنين كاري را انجام مي دهند؟ اگر چنين است چرا يك سايت بعد از چند ماه راه اندازي به حال خود واگذار شده و هيچ درآمدي براي شركت و يا شخص ندارد؟ چگونه متوجه به حرفه اي شدن يك شركت و يا يك پلتفرم شويم؟ برخي نكات را در زير جهت جواب به اين سوالات مطرح مي كنيم.

 حرفه اي بودن يك سايت فقط به طراحي آن نمي باشد ، اگر شركت طراحي سايت واقعا حرفه اي باشد بايد بازار كسب و كار شما را آناليز كرده و نكات آن را جهت رونق دادن به سايت شما به كار ببرد مثلا فرض كنيد شما يك شركت لوازم خانگي هستيد كه مي خواهيد يك سايت حرفه اي داشته باشيد . آيا پلتفرم و طرحي كه به شما داده مي شود بايد هماني باشد كه به سايت ديگر در كسب و كار ديگر داده شده است؟ جواب قطعا خير است ، اگر شركتي ادعاي حرفه اي كردن مي كند بايد كسب و كار شما را آناليز كرده و توصيه هايي به شما در زمينه چگونگي طرح ، وارد كردن ديتاي مناسب و كلماتي كه ممكن است شما در كسب و كار خود براي بالا بردن سايت به آن نياز داشته باشيد ارائه نمايد. اين امر باعث مي شود شما بدانيد براي رونق دادن به كسب و كار خود در سايت با چه كلمات كليدي و به چه روشي اين كار را انجام دهيد . بسياري از شركت هاي ادعا مي كنند كه پلتفرم آنها منحصر به فرد مي باشد شما بايد بدانيد يك پلتفرم منحصر به فرد بايد شما را از مراجعه زياد به شركت و وابستگي به آن بي نياز كند يعني براي يك كار ساده نياز نداشته باشيد كه بارها و بارها به شركت زنگ زده و از آنها درخواست نمايد آن كار را براي شما انجام دهند كه البته قطعا بدون فاكتور جديد آن كار براي شما انجام نمي دهند !!! هزينه بيشتر براي كاري كه بايد انجام دهند . بنابراين پلتفرمي انتخاب كنيد كه مجبور نباشيد براي نيازهاي ابتداي شما وابستگي به شركت ايجاد نمايد . يك پلتفرم بايد ماژولار باشد به اين معنا كه اگر شما در آينده نزديك يا دور نياز داشته باشيد امكانات جديدي به سايت اضافه كنيد نبايد سايت دوباره بازنويسي شود و تنها آن امكانات به صورت ماژولار به سايت شما اضافه شود كه اين عمر علاوه بر صدمه نزدن به محتواي سايت شما باعث مي شود امكان جديد در سايت شما با هزينه كمتر (فقط دريافت امكانات جديد به صورت ماژول) به سايت شما اضافه گردد.

 

طراحي اپليكيشن موبايل

۱۱ بازديد

با ظهور دستگاه هاي همراه (تلفن هاي هوشمند و …) دنياي طراحي وب سايت و نرم افزارهاي تحت وب نيز به كلي دگرگون شده است. شركت طراحي سايت ها به سوي طراحي سايت هاي واكنش گرا و ريسپانسيو متمايل شده اند. برخي از طراحان سايت فعاليت هاي مرتبط با طراحي اپليكيشن هاي تلفن همراه (مبتني بر اندرويد يا آي او اس) را به برنامه هاي كاري خود افزوده اند و حتي بعضي از مشتريان نيز تمايل دارند در كنار طراحي سايت ، طراحي اپليكيشن موبايل را نيز سفارش داده و آن را تجربه كنند.

در اين ميان سوالي كه براي شركت ها و افراد فعال در حوزه طراحي سايت به وجوذ آمده اين است كه آيا بايد شاهد چرخش جدي در كسب و كارشان از طراحي سايت به سوي طراحي اپليكيشن هاي موبايلي باشند؟ مشتريان نيز از خود مي پرسند آيا بودجه شان را اگر به جاي طراحي سايت در طراحي اپليكيشن موبايل سرمايه گذاري كنند منافع بيشتري نمي برند؟ آيا تمامي منافعي كه از طراحي سايت براي مشتري ايجاد ميشود را با يك اپليكيشن موبايلي ميتوان به سرانجام رساند؟ تفاوت منافعي كه از اجراي هر كدام از اين پروژه ها حاصل مي شود چيست؟ آيا طراحي سايت به پايان راه رسيده است؟ به احتمال بسيار زياد نه! طراحي سايت همچنان با قدرت به حيات خود ادامه خواهد داد. پيش بيني نمي شود اپليكيشن ها جاي سايت ها را بگيرند. اما چرا؟ دلايل زير را بخوانيد:
۱- طراحي سايت و اپليكيشن
درست است كه تعداد زيادي از مردم از كامپيوترهاي رو ميزي و لب تاپ ها به تلفن هاي هوشمند كوچيده اند اما هنوز درصد بسيار زيادي از افراد همچنان از كامپيوتر هاي شخصي براي وب كاوي استفاده ميكنند. به نظر نمي رسد كه به اين زودي ها كامپيوتر ها و لب تاپ ها به كلي فراموش شوند. نوع كاركرد تجاري كامپيوترهاي شخصي و لب تاپ ها اين اجازه را نخواهد داد تا آن ها به اين زودي صحنه رقابت را واگذار كنند. پيش بيني ميشود كه اين دستگاه ها همچنان با قدرت به كارشان ادامه دهند. اما حتي در صورت بروز اين اتفاق نامحتمل، طراحان سايت هاي اينترنتي با ابداع تكنيك هايي مانند طراحي سايت ريسپانسيو و يا همان طراحي سايت و اپليكيشن واكنشگرا خود را از پيش آماده كرده اند. بيش از ۹۰ در صد سايت هايي كه به تازگي طراحي ميشوند به صورت ريسپانسيو طراحي و اجرا ميشوند. طراحي وب سايت ريسپانسيو اين قدرت و امكان را به كاربر ميدهد كه سايت اينترنتي را بر روي صفحه نمايش موبايل خود و بدون زحمت مشاهده كند. سايت هاي اينترنتي به اين ترتيب با موبايل ها كنار آمده اند.
۲- بحران فضاي ذخيره سازي
گرچه توليد كنندگان تلفن هاي هوشمند روز به روز بر حجم فضاي ذخيره سازي گوشي هاي توليدي خود مي افزايند اما از آن طرف فايل ها و اپليكيشن هاي مختلف نيز به دليل رشد روز افزون كيفيت حجم هاي ذخيره سازي بيشتري مطالبه ميكنند. كاربران هميشه در جدال براي آزادسازي حافظه تلفن همراه خود هستند. بنا بر اين اپليكيشن ها و فايل هاي اضافه را پاك ميكنند و مراقب فضاي ذخيره سازي هستند.
مزيت رقابتي طراحي سايت در اينجا اين است كه سايت شما هرچقدر هم كه سرشار از اطلاعات گوناگون باشد فضاي ذخيره سازي كاربر را اشغال نميكند. ممكن است هر كاربر به اقتضاي نيازش سالي يك بار نياز به مراجعه به وب سايت شما داشته باشد. بنا بر اين براي اين حد از نياز هرگز فضاي ارزشمند ذخيره سازي را براي نصب اپليكيشن كسب و كار شما در اختيار شما نميگذارد. فضاي ذخيره سازي طراحي سايت جايي است كه به كاربر شما ارتباطي ندارد.
۳- گوگل
گرچه گوگل به صورت بسيار محدود امكان جستجوي محدود در برخي اپليكيشن ها را به صورت ويژه فراهم كرده است. اما به دلايل فني نمي توان انتظار داشت سرعت و دقت گوگل در جستجوي وب سايت ها به جستجو در اپليكيشن ها تسري پيدا كند. عمده وب سايت ها به اين دليل طراحي ميشوند تا در گوگل پيدا شده و باعث شروع يك تعامل بين مشتري و بنگاه كسب و كار شوند. طراحي سايت از اين نظر كاملا بي رقيب است. اگر هدف شما جدب مشتري در گوگل است اين مهم فقط و فقط با طراحي سايت امكان پدير است.
۴- سهولت مديريت
ايجاد و توليد صفحات و محتوا پس از طراحي سايت بسيار ساده تر از توليد محتوا و بخش هاي جديد در يك اپليكيشن است. ضمن اينكه توليد و طراحي سايت به مراتب ساده تر از طراحي اپليكيشن است. اين موضوع ميتواند براي افرادي كه دانش فني كافي ندارند بسيار حايز اهميت باشد.
۵- هزينه ها
طراحي سايت معمولا بسيار ارزان تر از طراحي اپليكيشن متناظر و مشابه است. چنانچه منظور شما از طراحي وب سايت به عنوان مثال ارائه خدمات الكترونيكي است و سايتي را به اين منظور طراحي كرده ايد شايد طراحي اپليكيشن مشابه، تا دو برابر هزينه هاي معمول نسبت به قيمت طراحي سايت را به شما تحميل كند.
۶- تفاوت هاي ماهوي
با اينكه در اين مطلب سعي در مقايسه دو مفهوم طراحي سايت و طراحي اپليكيشن داشتيم اما واقعيت اين است كه اين دو مفهوم به واسطه تفاوت در پلتفرم هاي اجرا چندان قابل مقايسه نيستند. پروژه هاي طراحي سايت زيادي هستند كه اصولا در فضاي اپليكيشني قابليت اجرا ندارند و بلعكس. بنا بر اين به صورت قطع بايد بگوييم كه هيچكدام از اين دو مفهوم جايگزين يكديگر نخواهند شد و به راه خود ادامه ميدهند. گرچه پيشرفت و ايجاد تغييرات شكلي در هر دو مفهوم به واسطه پيشرفت تكنولوژي قطعا اتفاق خواهد افتاد. مانند آنچه در طراحي سايت ريسپانسيو اتفاق افتاد.

 

 

 

طراحي سايت بيمارستان

۱۲ بازديد

شركت نرم افزاري سايت رابين مي تواند با طراحي سايت براي مراكز خدماتي درماني از صرف هزينه و وقت زياد جلوگيري كند. بدون شك در عصر طلايي اينترنت و ارتباطات الكتونيك موثر ترين راه ارتباطي يك بيمارستان با مراجعين ، بيماران و خانوده بيماران و هر ذينغع ديگري در استفاده از وب سايت بيمارستان يا به عبارت بهتر طراحي سايت بيمارستان مي باشد و شايد در حال حاضر كمتر بيمارستاني باشد كه وب سايت نداشته باشد ولي طراحي وب سايت بسياري از بيمارستانها در كشور عزيزمان ايران بسيار ضعيف است و بيشتر از آن كه يك پورتال بيمارستان باشند و رابطه ايي اثر بخش با بيماران ايجاد نمايند به چند صفحه اطلاعات كلي اكتفا شده است

در راستاي اهداف الكترونيكي سازي مراكز، اصلي ترين و مهم‌ترين انگيزه متقاضيان طراحي سايت مراكز درماني و بيمارستان‌ها ، معرفي مركز و ارائه خدمات به صورت آنلاين بمنظور افزايش بهره وري و خدمات رساني به عموم مي‌باشد. از اين رو در طراحي اينگونه سايت‌ها سعي بر آن خواهد بود كه با آناليز و تحليل فرآيند‌هاي داخلي به بهترين نتيجه در اجراي راهكار طراحي سايت مراكز درماني  بيمارستان‌ها برسيم.

برخي از امكانات

  • اخبار مركز درماني
  • پذيرش اينترنتي
  • راهنماي ملاقات
  • راهنماي طبقات
  • معرفي موسسات طرف قرارداد
  • معرفي سرويس‌هاي پزشكي از جمله
  • اورژانس
  • درمانگاه
  • دياليز
  • دندانپزشكي
  • نوزادان
  • زايمان
  • اتاق عمل
  • مراقبتهاي ويژه و همچينين ايجاد صفحات اختصاصي براي پزشكان بيمارستان
  • مديريت سايت تدون دانش فني
  • معرفي مركز، تاريخچه رياست و...
  • معرفي خدمات پزشكي
  • معرفي نيروي انساني و توانايي‌هاي مركز
  • تور مجازي از مركز درماني
  • امكان ايجاد صفحات مختلف بدون محدوديت توسط مدير سايت
  • نظرسنجي
  • راه اندازي مقالات پزشكي
  • ورود محتوي روزانه
  • نمايش مطالب به صورت گذرنده
  • مديريت بازديد‌ها
  • ثبت خطا‌ها و وقايع سايت
  • بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو
  • انجام تنظيمات چيدمان سايت
  • امكان تعريف مجوزهاي دسترسي
  • تعريف گروه كاربري با دسترسي متفاوت
  • چند زبانه بودن
  • مديريت خبرنامه و ارسال SMS


يكي از امتيازات و قابليتهاي پيشرفته تعيين ميزكارهاي ويژه مديران، پرسنل، پزشكان، مشاورين، اپراتور‌ها، بيماران و... مي‌باشد. كه اين امكانات براي بيمارستان، كلينيك و مراكز درماني و دارويي بسيار حياتي و ويژه بوده و مديريت پورتال‌هاي بيمارستان، كلينيك و سازمانهاي درماني بزرگ و مراكز آزمايشگاهي را بسيار بهينه‌تر و آسان‌تر مي‌نمايد.

معرفي پزشكان

يكي ديگر از قابليت‌هاي طراحي سايت اين مراكز توسط پيشرو انفورماتيك سرويس معرفي CV پزشكان مي‌باشد كه با هر پزشك با استفاده از اين سرويس براحتي مي‌تواند صفحه خود را بروز نمايد.

اتصال به سيستم هاي حقوق و دستمزد

در راهكار طراحي سايت مراكز درماني براي ارائه خدمات به كارمندان از جمله امكاناتي كه در نظر گرفته شده است دريافت فيش‌هاي حقوقي كارمندان به صورت آنلاين مي‌باشد.

پخش زنده

از قابليت‌هاي منحصر بفرد طراحي سايت اين مراكز مي‌توان به سيستم پخش زنده تصاوير در وب سايت، برگزاري كنفرانس‌هاي آنلاين و برگزاري امتحانات آسكي اشاره نمود.

ميزباني وب

اغلب شركتهاي طراحي سايت بيمارستان بدليل مشكلات ميزباني از ارائه خدمات ميزباني خودداري مي‌كنند. به همين دليل مشتري در زمان برخورد با خطا جهت اطلاع رساني و رفع خطا سردرگم شده و نمي‌داند كه مشكل از ميزبان است يا طراحي سايت  .   حال اينكه پيشرو انفورماتيك با آگاهي از اين امر مهم با هدف پشتيباني بهتر و سريع‌تر به صورت رايگان ميزباني وب سايت هاي طراحي شده توسط تيم طراحي اين شركت را بعهده خواهد گرفت.

امنيت وب سايت بيمارستان ها

مهمترين مبحث در راه اندازي وب سايت مبحث امنيت آن مي باشد .
پيشرو انفورماتيك بمنظور حفظ امنيت بيشتر از راهكار حفاظتي مجزايي كه توسط تيم امنيتي اين شركت تهيه شده است استفاده مي كند.
اين راهكار يك سيستم محافظتي توليد تيم امنيتي اين شركت است كه خرابكاريهاي در حال وقوع روي سايت را شناسايي كرده و مانع ايجاد خرابكاري مي گردد. روش كار به اين صورت است كه با استفاده از تشخيص نفوذ كه شامل مراحل جمع آوري اطلاعات، پويش سايت، به دست آوري كنترل سايت و نهايتا هك كردن مي باشد ، مي تواند نفوذ خرابكاريها را گزارش و كنترل كند.
از قابليتهاي ديگر اين سيستم ، امكان تشخيص ترافيك غيرمتعارف از بيرون به داخل شبكه سرور سايت و اعلام آن به مدير سايت و يا بستن ارتباطهاي مشكوك و مظنون مي باشد.اين ابزار قابليت تشخيص حملات از طرف كاربران داخلي و كاربران خارجي را نيز دارد.

امكانات پكيج هاي طراحي سايت بيمارستان

  • مديريت منوها و صفحات وب سايت
  • اخبار و اطلاع رساني
  • مقالات پزشكي
  • گالري تصاوير
  • نوبت دهي آنلاين
  • سيستم چند مديره
  • تعريف پزشكان و مشخص كردن ساعات حضور پزشكان
  • پيشنهادات و انتقادات
  • پرسش ها و پاسخ ها
  • سوالات متداول
  • نظرسنجي
  • ارتباط با ما
  • و دهها ماژول ديگر...

 

طراحي وب

۸ بازديد

طراحي سايت

طراحي سايت از فعاليت هاي اصلي و محوري شركت رابين محسوب مي شود. تمامي فعاليتهاي ديگر شركت بر مبناي طراحي سايت شكل گرفته و در رتبه هاي بعدي قرار مي گيرند. ما طراحي صفحات وب سايت شما را با استفاده از آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا و منطبق بر نوع فعاليت و زمينه كاري خاص شما انجام مي دهيم تا وب سايت شما كه جلوه و نماد موقعيت حرفه اي شركت شما در جهان است جايگاه مناسب خود را در فضاي مجازي كسب نمايد.

 

 

در دنياي تجارت امروز وب سايت از جايگاه ويژه اي برخوردار است.چون مستقيمآ با عمل "فروش" مرتبط شده است. در حقيقت وب سايت و محتواي آن جايگاه فروشنده را گرفته و مراحل مختلف فروش از آغاز تا پايان و حتي خدمات پس از فروش را نيز انجام مي دهد. مهمترين اين ويژگي ها عبارت اند از:

 

اطلاع رساني درباره محصولات و خدمات شركت به مشتريان

 

برشماري منافع، مزايا و امتيازات محصولات يا خدمات شركت

 

ايجاد ارتباط با مشتريان براي پاسخگويي به سئوالات، رفع مشكلات احتمالي، نظر سنجي درباره كيفيت و كميت محصولات و يا خدمات

 

حفظ و ارتقاء ارتباط ايجاد شده با مشتريان براي فروش مجدد و يا توصيه محصولات و خدمات شركت به دوستان، همكاران و آشنايان (تبليغات دهان به دهان) (word of mouth advertising)

 

تبليغات موثر، كم هزينه و مستمر از طريق طراحي سايت

 

نفوذ و گسترش در بازارهاي جديد

 

امكان مقايسه و تطبيق محصولات و خدمات پس از فروش با رقبا

 

 

مراحل طراحي سايت (Web Design)

طراحي وب سايت شامل مراحلي است كه اجراي صحيح هر يك از اين مراحل در پياده سازي و بهره برداري از يك سايت از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد.لذا به بررسي موردي اين مراحل و شناسايي اهميت هر مرحله در پياده سازي يك سايت مي پردازيم:

1- بررسي اهداف شما از داشتن وب سايت
اولين مرحله در طراحي سايت تعيين اهداف و نيازهاي شما از داشتن يك وب سايت است. لذا در قدم اول تعيين و بررسي دقيق اهداف و نيازهاي شما قرار دارد. تمامي فعاليتهاي طراحي گرافيك، طبقه بندي اطلاعات، كد نويسي و پياده سازي اطلاعات بر مبناي اهداف و نيازهاي شما صورت خواهد گرفت. وب سايت طراحي شده براي شما بايد اهداف و نيازهاي خاص شما را برآورده كند.

 

2- طبقه بندي و دسته بندي صحيح اطلاعات
در يك وب سايت طبقه بندي صحيح اطلاعات مي تواند به كاربر اين امكان را بدهد تا در كمترين زمان و با سريع ترين روش به خواسته هاي خود جهت مراجعه به سايت برسد. لذا در اين مرحله كه بر اساس نيازسنجي و تعيين اهداف صورت مي گيرد بايد اطلاعات به نحوي در سايت طبقه بندي شوند كه تمامي نيازها، اهداف و استراتژي هاي تعيين شده را تحت پوشش قرار داده و مخاطبين و مشتريان شما به سهولت بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در آن بيابند.

 

 

 



3- طراحي گرافيك سايت
با طبقه بندي اطلاعات، تيم طراحي گرافيك طرح مورد نظر خود را بر اساس اهداف، نوع فعاليت و نظرات شما پياده سازي مي نمايند. نماي زيباي ظاهري سايت براي جلب توجه هر چه بيشتر بيننده به همراه هماهنگي نوع فعاليت با ساختار و رنگ آميزي طرح سايت از ملزومات اساسي يك وب سايت حرفه اي مي باشد. قرارگيري هدفمند اطلاعات در طرح از موارد ديگري است كه به افزايش بازديد و بهره وري سايت طراحي شده كمك شايان مي نمايد.

 



4- اسلايس سايت و تبديل گرافيك به HTML
در اين مرحله اسلايس كاران گرافيك طراحي شده را به فايل html تبديل و جهت پياده سازي به تيم برنامه نويسي تحويل مي دهند. اسلايس سايت بايد بر اساس استانداردهاي html انجام گيرد.

 

 

 

5- پياده سازي و برنامه نويسي
طراحي سايت شيوه ها و روش هاي متفاوتي دارد كه در اين ميان يافتن بهترين روش و استفاده از آخرين ابزارها و تكنولوژي ها بايد به موازات خواسته ها و نيازهاي وب سايت شما صورت پذيرد. در جهت دستيابي و بكارگيري از بهترين تكنولوژي ها، ابزارها و روش ها براي طراحي سايت مشتريان خود است كه شركت طراحي سايت رابين همواره در حال تحقيق، بررسي و بروزرساني نرم افزارها و تخصصهاي كادر پرسنلي خود مي باشد. مورد مهم ديگر در پياده سازي و برنامه نويسي وب سايت دارا بودن قابليت بروز رساني و تغيير سايت بر اساس نيازهاي آينده شماست.
چرا كه وب سايت بايد قابليت ارتقا ، بروز رساني و بهينه سازي را داشته باشد تا در آينده و به سهولت بتوان از اين امكانات بهره مند شد.

 



6- تست و بارگذاري
پس از اتمام پروژه و برنامه نويسي اوليه وب سايت لازم است كه همانند هر سيستم ديگري سايت تست شود و چهارچوب نهايي آن مشخص شود. در اين مرحله ما ايرادات احتمالي را شناسايي و اقدامات لازم را در جهت رفع آنها انجام مي دهيم.

 

 

 


7- بارگذاري سايت در فضاي نهايي و ورود اطلاعات
پس از طي مراحل بالا، سايت طراحي شده آماده بارگذاري نهايي و ورود اطلاعات است. در سايت هاي دايناميك ودر چهارچوب گرافيك طراحي شده قابليت تغيير اطلاعات سايت را در هر زمان و با خواست خود داريد. ورود اطلاعات در وب سايت هاي طراحي شده توسط رابين وب بسيار ساده است و طي يك دوره آموزشي كوتاه هر يك از پرسنل شركت شما به سهولت قادر به ورود اطلاعات و بروزرساني محتويات وب سايت خواهد بود.

 


8- بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو (SEO)
پس از بارگزاري موفقيت آميز سايت شما در محيط اينترنت، اين موضوع كه سايت در موتورهاي جستجو شناسايي شده و در حين جستجوي كاربران به سهولت و بر مبناي كلمات كليدي متداول در زمينه كاري شما رتبه نخست را كسب نمايد بسيار حائز اهميت است. دسترسي كاربران به سايت معمولآ از طريق اين جستجو ها صورت مي گيرد، لذا علاوه بر رعايت استانداردهاي لازم كه به صورت پيش فرض توسط ما قرار مي گيرد، تيمي كامل جهت ارتقا و پياده سازي تكنيك هاي سئو سايت ، وب سايت شما را در رسيدن به اين هدف مهم ياري مي رسانند.

 

 

بهينه سازي سايت

۱۲ بازديد

بهينه سازي سايت و خدمات سئو (Search Engine Optimization & SEO Services)

بهينه سازي سايت  بر اساس آخرين تكنيك هاي جهاني خدمات سئو سايت در شركت طراحي سايت رابين انجام مي شود. در فرآيند طراحي وب سايت شما، بهينه سازي وب سايت از اصلي ترين كارهاي تيم تخصصي و فني رابين وب است.

بهينه سازي وب سايت چيست (What is SEO )Search Engine Optimization

ساده ترين تعريف براي سئو وب سايت : قرار دادن وب سايت شما در مقابل ديد بازديد كنندگان مورد نظرتان كه همان تبليغات هدفمند است. (Targeted Advertising)

سئو وب سايت يا خدمات سئو سايت شامل تكنيك ها و اعمالي است كه رتبه بندي وب سايت را بر مبناي كلمات كليدي خاص در موتورهاي جستجو بهبود مي بخشد. هنگامي كه كاربران در موتورهاي جستجو به دنبال مطالب خاصي به جستجو مشغولند، براي يافتن مطالب مورد نظر خود با درج كلمه يا كلمات مرتبط (Keywords) با آن موضوع در موتورهاي جستجو شروع به كاوش مي نمايند. موتورهاي جستجو صفحات وبي را كه در آنها از كلمه يا كلمات مرتبط (كلمات كليدي) استفاده شده ليست مي كنند. بالاترين رتبه بر مبناي هر كلمه يا كلمات كليدي بر مبناي قوائد و دستورالعملهاي هر موتور جستجو طبقه بندي شده و به كاربران ارائه مي دهند. به دليل محبوبيت و امكانات متنوع موتور جستجوي گوگل (Google Search Engine)، آمار نشان مي دهد كه 65% از جستجوهاي كاربران در اين موتور انجام مي شود و در نتيجه رتبه بندي در اين موتور جستجو بسيار حائز اهميت است. گوگل قواعد و دستورالعملهاي رتبه بندي وب سايت ها را بصورت كلي اعلام مي نمايد تا صاحبان وب سايت ها با رعايت آنان به ارتقاء صفحات وب خود بپردازند.

بتنوع و تغيير بعضي از اين دستورالعمل ها در فواصل زماني معين و نامعين توسط گوگل است كه بايد رتبه بندي وب سايت ها را امري نسبي و متغيير دانست. از مهمترين اين دستورالعمل ها مي توان به سه مورد مهم و اساسي كه گوگل به آن همواره تاكيد دارد اشاره كرد كه شامل:

محتوا و طراحي وب سايت (متن، عكس ها و نمايشهاي ويديويي-تصويري وب سايت) (Content & Design)

مسائل فني وب سايت (Technical)

مسائل مربوط به كيفيت وب سايت (Quality)

 رعايت دستورالعمل ها و قوائد كلي گوگل و همچنين تجربه عملي سالها فعاليت مستمر در ارتقاء و بهبود جايگاه وب سايت هاي متعدد است كه شركت طراحي سايت رابين به يكي از پيشروترين و معتبرترين شركتهاي ارائه كننده خدمات بهينه سازي سايت ايران تبديل گشته است. براي ارتقاء صفحات وب سايت خود بر مبناي كلمات كليدي مورد استفاده در صنعت و زمينه كاري مخصوص خود با مشاوران شركت رابين تماس حاصل نماييد.

 

مزاياي بهينه سازي سايت

بهينه سازي سايت در حال حاضر يك عمل علمي و مهندسي محسوب مي شود. بر همين اساس پارسيان مهر با استفاده از آخرين تكنيك هاي بهينه سازي سايت شما را در صفحات ابتدايي موتورهاي جستجو قرار مي دهد. قبل از هر چيز بايد بدانيم كه فرآيند طراحي سايت زماني موفق است كه جذب بيينده كند. وب سايت بدون بيينده همانند كاتالوگ و كارت ويزيتي است كه چاپ شده ولي به دست مخاطبان نرسيده و يا در كشوي ميز شما باقي مي ماند. جداي از كيفيت طراحي سايت و همچنين فناوري هاي مورد استفاده در آن، بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو از اهميت ويژه اي برخوردار است. لزوماً يك سايت زيبا و پر محتوا تضميني براي بازديد آن توسط مشتريان شما نمي باشد، پس بايد وب سايت شما را در مقابل ديد بازديدكنندگان قرار داد تا موفقيت كامل آن سايت حاصل شود.

مزاياي سئو سايت و بهبود جايگاه وب سايت چيست (ارتقاء رتبه بندي وب سايت چيست?)

امروزه حدود 85% از بازديدكنندگان در وب از طريق موتورهاي جستجوگر (Search Engine) به وب سايت ها راه پيدا مي كنند. بر طبق همين آمار حدود 65% بازديدكنندگان جذب وب سايت هايي مي شوند كه در صفحه اول نتايج موتور جستجو و فيمابين رتبه 1 الي 3 قرار دارند . مهمترين مزاياي سئو وب سايت شامل موارد زير مي گردد:

افزايش بينندگان و مراجعه كنندگاني كه با استفاده از كلمات كليدي مرتبط با زمينه كاري شما در حال جستجو در موتورهاي جستجو هستند. (تبليغات هدفمند)

افزايش آمار بينندگان و بالا رفتن آمار ترافيك وب سايت شما كه نتيجه آن افزايش آگاهي و اطلاع از محصولات و خدمات شماست و مستقيما" به فروش بيشتر مي انجامد.

كسب اعتبار و محبوبيت بيشتر براي شركت شما

برتري جايگاه شما نسبت به رقباي تجاري خود

تبليغات هميشگي، هدفمند، پايدار و بسيار كم هزينه در مقايسه با روشهاي ديگر تبليغاتي براي محصولات و خدمات خود در سطح ملي و جهاني

از شما درخواست مي شود رفتار خود را در اين مورد ارزيابي كنيد. اگر به دنبال كالا و يا خدمتي خاص باشيد و شخص يا سازمان ارائه كننده ي اين خدمات را از قبل نشناسيد، معمولاً از چه راه هايي محصولات و خدمات مورد نظر خود را مي يابيد؟ قطعاً يكي از راه هاي متداول، استفاده از موتورهاي جستجوگر، به خصوص گوگل خواهد بود.

همانند ساير امور مربوط به طراحي سايت ،خدمات بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجوگر خدمات سئو (Search Engine Optimization) نيز كاملاً تخصصي و زمان بر است. براي كسب رتبه هاي بالا در رابطه با يك كلمه خاص گاه 3 الي 6 ماه به وقت نياز وجود دارد.

خدمات سئو سايت براي موتورهاي جستجو در رابين شامل موارد زير است:

تحليل (Analyze) رقبا و جايگاه فعلي آنها در موتورهاي جستجو

بررسي و تحقيق كلمات كليدي مورد نظر مشتري و تحليل و آناليز آن

تهيه متون و مطالب وب سايت قبل از طراحي سايت بر مبناي استانداردهاي مورد توجه موتورهاي جستجوگر

طراحي وب سايت بر اساس آخرين استانداردهاي روز مورد توجه موتورهاي جستجوگر (بخصوص الگوريتم هاي گوگل)

معرفي به موتورهاي جستجوگر همچون Google، Yahoo، Bing و ساير موتورهاي جستجو

تدوين يك استراتژي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت براي تبادل لينك

تحليل آمار بازديدكنندگان وب سايت و بررسي رفتار آنها در طول مدت زمان مورد نظر

براي مشاوره با شركت طراحي سايت رابين    rabeenدر زمينه بهبود جايگاه وب سايت خود با ما تماس حاصل نماييد:

 

بهينه سازي سايت و خدمات سئو (Search Engine Optimization & SEO Services)

بهينه سازي سايت  بر اساس آخرين تكنيك هاي جهاني خدمات سئو سايت در شركت طراحي سايت رابين انجام مي شود. در فرآيند طراحي وب سايت شما، بهينه سازي وب سايت از اصلي ترين كارهاي تيم تخصصي و فني رابين وب است.

بهينه سازي وب سايت چيست (What is SEO )Search Engine Optimization

ساده ترين تعريف براي سئو وب سايت : قرار دادن وب سايت شما در مقابل ديد بازديد كنندگان مورد نظرتان كه همان تبليغات هدفمند است. (Targeted Advertising)

سئو وب سايت يا خدمات سئو سايت شامل تكنيك ها و اعمالي است كه رتبه بندي وب سايت را بر مبناي كلمات كليدي خاص در موتورهاي جستجو بهبود مي بخشد. هنگامي كه كاربران در موتورهاي جستجو به دنبال مطالب خاصي به جستجو مشغولند، براي يافتن مطالب مورد نظر خود با درج كلمه يا كلمات مرتبط (Keywords) با آن موضوع در موتورهاي جستجو شروع به كاوش مي نمايند. موتورهاي جستجو صفحات وبي را كه در آنها از كلمه يا كلمات مرتبط (كلمات كليدي) استفاده شده ليست مي كنند. بالاترين رتبه بر مبناي هر كلمه يا كلمات كليدي بر مبناي قوائد و دستورالعملهاي هر موتور جستجو طبقه بندي شده و به كاربران ارائه مي دهند. به دليل محبوبيت و امكانات متنوع موتور جستجوي گوگل (Google Search Engine)، آمار نشان مي دهد كه 65% از جستجوهاي كاربران در اين موتور انجام مي شود و در نتيجه رتبه بندي در اين موتور جستجو بسيار حائز اهميت است. گوگل قواعد و دستورالعملهاي رتبه بندي وب سايت ها را بصورت كلي اعلام مي نمايد تا صاحبان وب سايت ها با رعايت آنان به ارتقاء صفحات وب خود بپردازند.

بتنوع و تغيير بعضي از اين دستورالعمل ها در فواصل زماني معين و نامعين توسط گوگل است كه بايد رتبه بندي وب سايت ها را امري نسبي و متغيير دانست. از مهمترين اين دستورالعمل ها مي توان به سه مورد مهم و اساسي كه گوگل به آن همواره تاكيد دارد اشاره كرد كه شامل:

محتوا و طراحي وب سايت (متن، عكس ها و نمايشهاي ويديويي-تصويري وب سايت) (Content & Design)

مسائل فني وب سايت (Technical)

مسائل مربوط به كيفيت وب سايت (Quality)

 رعايت دستورالعمل ها و قوائد كلي گوگل و همچنين تجربه عملي سالها فعاليت مستمر در ارتقاء و بهبود جايگاه وب سايت هاي متعدد است كه شركت طراحي سايت رابين به يكي از پيشروترين و معتبرترين شركتهاي ارائه كننده خدمات بهينه سازي سايت ايران تبديل گشته است. براي ارتقاء صفحات وب سايت خود بر مبناي كلمات كليدي مورد استفاده در صنعت و زمينه كاري مخصوص خود با مشاوران شركت رابين تماس حاصل نماييد.

 

مزاياي بهينه سازي سايت

بهينه سازي سايت در حال حاضر يك عمل علمي و مهندسي محسوب مي شود. بر همين اساس پارسيان مهر با استفاده از آخرين تكنيك هاي بهينه سازي سايت شما را در صفحات ابتدايي موتورهاي جستجو قرار مي دهد. قبل از هر چيز بايد بدانيم كه فرآيند طراحي سايت زماني موفق است كه جذب بيينده كند. وب سايت بدون بيينده همانند كاتالوگ و كارت ويزيتي است كه چاپ شده ولي به دست مخاطبان نرسيده و يا در كشوي ميز شما باقي مي ماند. جداي از كيفيت طراحي سايت و همچنين فناوري هاي مورد استفاده در آن، بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو از اهميت ويژه اي برخوردار است. لزوماً يك سايت زيبا و پر محتوا تضميني براي بازديد آن توسط مشتريان شما نمي باشد، پس بايد وب سايت شما را در مقابل ديد بازديدكنندگان قرار داد تا موفقيت كامل آن سايت حاصل شود.

مزاياي سئو سايت و بهبود جايگاه وب سايت چيست (ارتقاء رتبه بندي وب سايت چيست?)

امروزه حدود 85% از بازديدكنندگان در وب از طريق موتورهاي جستجوگر (Search Engine) به وب سايت ها راه پيدا مي كنند. بر طبق همين آمار حدود 65% بازديدكنندگان جذب وب سايت هايي مي شوند كه در صفحه اول نتايج موتور جستجو و فيمابين رتبه 1 الي 3 قرار دارند . مهمترين مزاياي سئو وب سايت شامل موارد زير مي گردد:

افزايش بينندگان و مراجعه كنندگاني كه با استفاده از كلمات كليدي مرتبط با زمينه كاري شما در حال جستجو در موتورهاي جستجو هستند. (تبليغات هدفمند)

افزايش آمار بينندگان و بالا رفتن آمار ترافيك وب سايت شما كه نتيجه آن افزايش آگاهي و اطلاع از محصولات و خدمات شماست و مستقيما" به فروش بيشتر مي انجامد.

كسب اعتبار و محبوبيت بيشتر براي شركت شما

برتري جايگاه شما نسبت به رقباي تجاري خود

تبليغات هميشگي، هدفمند، پايدار و بسيار كم هزينه در مقايسه با روشهاي ديگر تبليغاتي براي محصولات و خدمات خود در سطح ملي و جهاني

از شما درخواست مي شود رفتار خود را در اين مورد ارزيابي كنيد. اگر به دنبال كالا و يا خدمتي خاص باشيد و شخص يا سازمان ارائه كننده ي اين خدمات را از قبل نشناسيد، معمولاً از چه راه هايي محصولات و خدمات مورد نظر خود را مي يابيد؟ قطعاً يكي از راه هاي متداول، استفاده از موتورهاي جستجوگر، به خصوص گوگل خواهد بود.

همانند ساير امور مربوط به طراحي سايت ،خدمات بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجوگر خدمات سئو (Search Engine Optimization) نيز كاملاً تخصصي و زمان بر است. براي كسب رتبه هاي بالا در رابطه با يك كلمه خاص گاه 3 الي 6 ماه به وقت نياز وجود دارد.

خدمات سئو سايت براي موتورهاي جستجو در رابين شامل موارد زير است:

تحليل (Analyze) رقبا و جايگاه فعلي آنها در موتورهاي جستجو

بررسي و تحقيق كلمات كليدي مورد نظر مشتري و تحليل و آناليز آن

تهيه متون و مطالب وب سايت قبل از طراحي سايت بر مبناي استانداردهاي مورد توجه موتورهاي جستجوگر

طراحي وب سايت بر اساس آخرين استانداردهاي روز مورد توجه موتورهاي جستجوگر (بخصوص الگوريتم هاي گوگل)

معرفي به موتورهاي جستجوگر همچون Google، Yahoo، Bing و ساير موتورهاي جستجو

تدوين يك استراتژي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت براي تبادل لينك

تحليل آمار بازديدكنندگان وب سايت و بررسي رفتار آنها در طول مدت زمان مورد نظر

براي مشاوره با شركت طراحي سايت رابين    rabeen در زمينه بهبود جايگاه وب سايت خود با ما تماس حاصل نماييد:

 

 

HEO چيست ؟

۱۰ بازديد

مفهوم هئو كه امروزه در طراحي سايت مطرح شده و به نوعي نظر خيلي از طراحان ، منتقدان و شركت طراحي سايت هاي مختلف  را به خود جلب كرده است ، دارايه يك ريشه روانشناسي ،

تجربي مي باشد و در اصل از تجارب شركت هاي طراحي وب سايت و متخصصين روانشناسي وارد علم طراحي سايت شده است .

HEO چيست ؟

هئو مخفف : Human Experience Optimization به معني بهينه سازي تجربي رابط كاربري وب سايت است و به اختصار به مجموعه اعمال گرافيكي وب سايت براي بهتر ديده شدن وب سايت توسط  كاربران و همچنين استفاده از نقاط طلايي يك صفحه براي نمايش مهم ترين مطالب قابل ارائه در وب سايت است .

نقاط طلايي يا كليدي در طراحي سايت به مهمترين پوزيشن هاي صفحه گفته مي شود كه بايد از نظر هئو كاملا بهينه باشد و مهمترين اهداف سايت را به تصوير بكشد ، نقاط طلايي با توجه به دسترسي و نمايش بهتر مي تواند براي مطالب خود بيشترين بازديد كننده را فراهم آورد ، براي مثال : هنگامي كه وارد يك وب سايت مي شويد اولين قسمت هايي از سايت را كه مشاهده خواهيد كرد طبيعتا منوي هدر سايت ، اسلايد شو و لوگو وب سايت مي باشد ، هر كدام از اين موارد بايد از يك مجموعه اصولي پيروي كنند كه در ادامه ذكر خواهيم كرد .

هئو سايت مفهمومي كاملا متفاوت و جدا از سئو سايت دارد اما قطعا رعايت نكات هئو مي تواند موجب افزايش سئو وب سايت شود ، به صورت كلي هئو به نكات بصري وب سايت براي كاربران مي پردازد ، اما سئو به بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو و كسب بهترين نتيجه در ليست هاي موتورهاي جستجو توجه دارد .

يكي از مهمترين نكات افزايش سئو سايت مدت زمان صرف شده توسط كاربران در وب سايت است كه اين امر كاملا به هئو بستگي دارد ، اگر وب سايت شما از نظر چيدمان صفحه ، فونت ها ، رنگ وب سايت ، عكس ها ، فرم قالب و غيره موجب سردرگمي كاربران شود قطعا زمان زيادي را در وب سايت نمي گذرانند .

در طراحي سايت حرفه اي ، هئو به نكات فوق توجه ويژه اي دارد و به نوعي تاكيد به بهترين حالت نمايش وب سايت براي كاربران دارد .

مطالب سايت بايد از نظر رنگ و اندازه و حتي نوع فونت به كار رفته كاملا مورد پسند كاربران و در بهترين حالت باشند تا به راحتي قابل مطالعه باشند .

همچنين بايد با استفاده از دسته بندي هاي مناسب براي مطالب و استفاده از امكان مطالعه بيشتر ،  كاربر اين امكان را داشته باشد كه اول خلاصه اي از مطلب و يا چند خط اول را مشاهده كند و بعد در صورت لزوم به ادامه مطلب مراجعه كند .
HEO
با افزايش استفاده از قالب هاي گرافيكي براي طراحي سايت پديد آمد و هر روز در كنار علم سئو بيشتر مطرح شد تا به اين مرحله رسيده است كه از نظر  يك شركت طراحي سايت حرفه اي بسيار هائز اهميت شمرده مي شود . ­­