طراحي اپليكيشن

طراحي وب سايت

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

طراحي اپليكيشن

۵ بازديد

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و دردسترس بودن نت بدونه محدوديت در گوشي هاي هوشمند و با توجه به اين كه قشر وسعيي از مردم در همه سنين از اين پيشرفت بهره مي برند , طراحي اپليكيشن بسيار باب شده و در برخي اوقات استفاده از آن ها بسيار راحت تر و سريع تر از استفاده از وب سايت ها و ديگر منابع است .

از بارزترين ويژگي هاي طراحي اپليكيشن موبايل اندرويد مي توان به دردسترس بودن بدونه نت و مهم تر از آن همراه بودن هميشگي اپليكيشن موبايل در گوشي افرادي است كه آن  را براي يك بار در گوشي خود نصب كرده اند و اين خود باعث احساس نزديكي بيشتر كار بران مورد نظر شما با فعاليت و حيطه كاري شماست و در حقيقت از اين باب مي توان نوعي برند سازي نيز انجام داد .

براي همه سيستم عامل هاي موبايل مي توان اپليكيشن طراحي نمود اما با توجه به اين كه بازار اصلي  در دنيا با درصد قابل توجهي اختلاف از رقبا دست اندرويد است و بعد از آن آي او اس مورد توجه كاربران است بازار طراحي اپليكيشن هم دست اين دو سيستم عامل است و بر اساس آن ها طراحي مي شود .

اما با وجود مشكلاتي كه يكي از آن ها داشتن اپل ايدي براي آي او اس است , طراحي اپليكيشن موبايل مورد توجه برنامه نويسان و شركت هاي نرم افزاري قرار گرفته است .

طراحي اپليكيشن موبايل كاملا متناسب با نوع وب سايت شما صورت مي گيرد و امكان مچ شدن و لينك دادن بين آنها وجود دارد و در صورتي كه نياز به طراحي بدونه توجه به وجود سايت باشد مي توان آنرا با تمام  ويژگي هايي كه در قالب  يك طراحي سايت حرفه اي است طراحي نمود .

در برخي از منابع و شركت نرم افزاري از اپليكيشن موبايل با عنوان موبايل كاتالوگ نيز ياد مي شود كه اين امر را نه به طور قطع مي توان تكذيب و يا كاملا پذيرفت .

اگر طراحي موبايل اپليكشين همانند يك كاتالوگ ساده و براي مثال فقط جنبه بصري محصولات يك شركت را به تصوير بكشد بله مي توان آنرا كاتالوگ موبايل ناميد اما اگر طراحي اپليكيشن انجام شود براي مثال طراحي اپليكيشن موبايل يا طراحي موبايل اپليكيشن كه بايد انواع  فرآيندها , پروسه ها , و روند هاي كاري را پياده سازي كند و يا حتي از شما آزمون بگيرد و جواب آزمون را برگرداند ديگر نمي توان آن را موبايل كاتالوگ ناميد , طبيعتا هيچ كاتالوگي نمي تواند با كاربر به اين شكل ارتباط بر قرار كند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.