طراحي سايت پرتال

طراحي وب سايت

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

طراحي سايت پرتال

۷ بازديد

طراحي سايت پرتال

طراحي پرتال پورتال يكي از بخش هاي بسيار مهم ITدر شركت هاو ارگان ها مي باشد.امروزه براي رونق دادن به كسب و كار نياز به يك طراحي سايت پورتال مناسب كه محصولات شركت را به صورت مناسب و زيبا نمايش دهد لازم و ضروري است. دنياي مجازي محل مناسبي براي نمايش محصولات به ميليون ها مشتري در سراسر كشور است و يك طراحي پرتال نقش مهمي در رسيدن به اين موفقيت را ايفا مي كند. شركت ساميا با سوابق طولاني مفتخر است كه براي سازمانهاي بسياري از جمله بيمه تامين اجتماعي ، مخابرات و... طراحي سايت پورتال متناسب با نياز مشتري طراحي و پياده سازي كرده است.

طراحي سايت (پورتال) سازگار با گوشي و تبلت

هيچ شكي نيست كه در طراحي پورتال نقش گوشي هاي موبايل و يا تبلت را نبايد فراموش كرد،امروزه بسياري از مشتري ها جستجوي خود را در موبايل و يا تبلت شخصي خود انجام مي دهند. يك طراحي پورتال مناسب كه بتواند سازگار با موبايل و تبلت باشد بسيار مهم و حياطي است  شركت طراحي سايت رابين در طراحي پورتال خود اين فاكتور مهم را لحاظ كرده است پلتفرم مناسب براي طراحي پرتال

پلتفرم مناسب در طراحي سايت پورتال نقش مهمي در جذب مشتري ايفا مي كند ،پلتفرمي كه در بسياري از ارگان هاي دولتي و نيمه دولتي با انبوهي از مشتري ها امتحان خود را پس داده است .پلتفرمي كه در شركت مخابرات ايران ،شهرداري تهران و..استفاده شده است و رضايت ارگان ها را به همراه داشته است تيم ساميا اين پلتفرم را به مشتريان خود پيشنهاد مي كندو براي آنها پياده سازي مي نمايد.

امنيت در طراحي سايت پورتال

شايد مي توان گفت يكي از مهم ترين بخش ها در طراحي سايت پورتال امنيت آن است چرا كه بدون امنيت مشتري اعتماد خود را به محصول يا محصولات از دست مي دهد    شركت رابين مفتخر است پلتفرمي به مشتريان خود مي دهد كه تمام تست هاي امنيتي را در برترين ارگان هاي دولتي و نيمه دولتي با موفقيت پشت سرگذاشته است.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.