طراحي پرتال

طراحي وب سايت

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

طراحي پرتال

۷ بازديد

طراحي پرتال (Web Portal Design)

طراحي پرتال سازماني در شركت طراحي سايت رابين بر پايه تجربه 10 ساله اين شركت استوار است. پرتال اطلاع رساني  يكي از پيشرفته ترين ابزارها براي طراحي پرتال هاي دولتي و خصوصي به شمار مي رود.
پرتال را مي توان بستري يكپارچه و تحت وب دانست كه كليه اطلاعات دروني و بيروني سازمان را در دسترس مخاطبان قرار مي دهد. مخاطبان يك پرتال سازماني، كارمندان خود سازمان، مشتريان، شركاي تجاري يا همكاران آن سازمان هستند.

 

پرتال سازماني رابين

پرتال سازماني رابين حاصل بيش از 10 سال تلاش و تجربه بي وقفه ي متخصصان اين شركت است. يكي از كارايي هاي اصلي پرتال سازماني رابينايجاد محيطي درون  يا بيرون سازماني براي ذخيره اطلاعات است كه در هر زمان مي توان آن را بروز رساني كرد، اين راه سازمان را قادر مي سازد تا در مقايسه با نشر سنتي كاغذي كه به شدت به مكان و زمان وابسته است با سرعت بيشتري به نيازهاي در حال تغيير افراد پاسخ گويد.
ماژول هاي مختلف مورد استفاده در پرتال سازماني بارها مورد استفاده و ارزيابي قرار گرفته است و كليه اين ماژول ها بطور كامل در رابين وب توليد گرديده و به عبارتي بهتر سيستمي كاملاً بومي است و در نتيجه بروزرساني، نگهداري و پشتيباني از آن كاملاَ در اختيار اين شركت است.

 

خدمات و پشتيباني

طراحي گرافيكي سايت بصورت كاملاً زيبا و بر طبق سليقه كامل كارفرما

 

آموزش رايگان راهبري سيستم

 

ارائه فايلهاي راهنما راهبري سيستم با فرمت Microsoft Word

 

پشتيباني تلفني براي پاسخ گويي به مشكلات پيش آمده احتمالي مشتري در ساعات كاري هفته (رايگان)

 

پشتيباني از طريق پست الكترونيك بصورت 24 ساعته

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.